Yllätys oli huikea kun sain "Sininen talo ja kissa" -blogin pitäjältä Lauralta tämän tunnustuksen. Kiitos vielä kerran :)  Asiaan kuuluu myös jakaa tämä eteenpäin seitsemälle blogille sekä kertoa yhtä monta asiaa itsestään. 

Tunnustuksen halusin antaa eteenpäin allaoleville blogeille....


Ja sitten ne 7 asiaa itsestä...
  1. Murehdin usein asioita liikaa ja turhaan
  2. Äitini on kutsunut minua usein taivaanrannanmaalariksi
  3. Olen eläinrakas ♥
  4. Haaveilen omasta yrityksestä ja mahdollisuudesta tehdä töitä kotona/kotoa käsin
  5. Minun pitäisi vähentää kahvinjuontia vapaapäivinä ja muistaa syödä säännöllisemmin
  6. Valitsen ruoka-aineet yleensä mahdollisimman lähellä tuotettuina, joko itseltä tai naapurista :)
  7. Olen onnellinen !

Kommentit

  1. Olen erittäin otettu, kiitos! :0)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon! Ihana saada tunnustus pitkästä aikaa =)
    Onnea sinullekin omastasi!

    Sara

    VastaaPoista

Lähetä kommentti